חוקר פרטי לשירותכם

הדרך הכי טובה לגלות את האמת ולהסיר ספק היא לפנות אל חוקר פרטי שיעשה מעקבים, האזנות וינקוט בכל דרך שניתן על מנת להשיג ראיות שיפריכו או יאששו את ההשערות.

לא מעט ילדים חולמים יום אחד להיות חוקרים פרטיים, כמו שרלוק הולמס, כי יש משהו מאוד מרתק בתפקיד שכזה. למרות שנדמה כי מדובר במקצוע בדיוני, חקירות פרטיות הן מקצוע לכל דבר והן שימושיות גם בימינו.
היום, חוקר פרטי מטפל בהרבה מקרים ומציע שירותיו הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. בין השאר, הוא יכול לטפל במקרים של בגידות, מרמה, גנבות, סחטנות ועוד. כל אחד מאתנו יכול לפנות אליו כדי להפריך או לחלופין לאשש את ההשערות שלנו.
חקירות פרטיות במגזר הפרטי
במגזר הפרטי, חקירות פרטיות בדרך כלל נוגעות לעניינים בינאישיים, כדוגמת חשד לבגידה של בן או בת הזוג. כמו כן, חוקר פרטי יכול לעזור למי שחושב שבן הזוג מסתיר ממנו מידע הנוגע למצבו הפיננסי, מידע שיכול לשמש להליך גירושין למשל. ובכלל, החוקר יכול לעזור בכל סיטואציה כמעט, גם אם רוצים לדעת האם הילד משתמש חלילה בסמים או שממשיך לדבוק בתכנית הגמילה.
חוקר פרטי בשירת המגזר העסקי
במגזר העסקי, ראיות שחוקר פרטי יכול למצוא במהלך החקירה הן בעלות משקל הרבה יותר גדול. לא מדובר רק בעניינים של רגש והשפעה על קשרים בינאישיים; במקרים מסוימים, אפשר למצוא ראיות המעידות על עבירה פלילית, למשל אם אדם גונב כסף משותפו העסקי או מלבין הון.
הרבה גופים פיננסיים ואף גופים ממשלתיים נעזרים מעת לעת בחוקרים פרטיים, לדוגמא חברת ביטוח שחושדת בתביעת שווא מצד מבוטחים שלה.